Průvodce nákupem

Způsoby dopravy a platby

Vaše objednávky se vždy snažíme zabalit a předat přepravci co nejrychleji. Zboží, které máme skladem, doručujeme přepravcem zpravidla do 3 pracovních dní od přijetí objednávky na dobírku, nebo od úhrady objednávky (při platbě převodem či platební kartou.

Při objednávce nad 2.000 Kč  je doprava po České republice ZDARMA.

Objednávky odesíláme po ČR:

ZÁSILKOVNOU na výdejní místo:
  • Cena 89 Kč při objednávce do 2.000 Kč, při vyšší objednávce je doprava zdarma
  • Balík bude doručen na Vámi zvolené výdejní místo nebo Z-BOXU. Zásilkovna Vás bude informovat o možnostech vyzvednutí prostřednictvím SMS nebo e-mailem. Pohyb balíku můžete sledovat na stránkách Zásilkovny www.zasilkovna.cz
 
ZÁSILKOVNOU na adresu domů:
  • Cena 130 Kč při objednávce do 2.000 Kč, při vyšší objednávce je doprava zdarma
  • Řidič doveze balíček k Vám domů nebo na jinou Vámi zvolenou adresu. O čase doručení Vás bude s předstihem informovat e-mailem, nebo prostřednictvím SMS. 
  • Pohyb balíku můžete sledovat na stránkách Zásilkovny www.zasilkovna.cz
 
PPL Smart na výdejní místo:
  • Cena 89 Kč při objednávce do 2.000 Kč, při vyšší objednávce je doprava zdarma
  • Dopravce doručí Váš balíček na Vámi vybrané výdejní místo. Dopravce Vás bude informovat o možnostech vyzvednutí prostřednictvím SMS nebo e-mailem
  • Všechny informace o dopravci včetně trasování balíčku najdete na www.ppl.cz
 
PPL Private doručení domů:
  • Cena 130 Kč při objednávce do 2.000 Kč, při vyšší objednávce je doprava zdarma
  • Dopravce doručí Váš balíček na Vaši adresu. O čase doručení Vás bude s předstihem informovat e-mailem, nebo prostřednictvím SMS.
  • Všechny informace o dopravci včetně trasování balíčku najdete na www.ppl.cz
 
 

Možnosti platby pro ČR

DOBÍRKOU:
  • Cena 39 Kč
  • Objednávku uhradíte až při převzetí zásilky
EVODEM:
  • Zdarma
  • Klasická platba převodem na náš bankovní účet č. 3279563014/3030
  • Údaje k platbě Vám budou zaslané v e-mailu potvrzujícím objednávku
 
RYCHLÁ ONLINE PLATBA:
  • Zdarma
  • Platba Google Pay
  • Platba online kartou přes platební bránu Shoptet Pay
Číst článek
Vrácení zboží a reklamace

 

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Pokud Vám objednané zboží z nějakého důvodu nevyhovuje či nesplňuje Vaše představy, můžete ho dle zákona do 14-ti dnů od převzetí vrátit. V

Jak postupovat?

Zboží, které chcete vrátit pečlivě zabalte a zašlete zpět na adresu: Šárka Jasná, Novopackého 238, 503 15 Nechanice. Vrácené zboží nezasílejte na dobírku! K zásilce přiložte kopii nebo originál faktury.

Pro vrácení zboží můžete využít náš Formulář pro odstoupení od smlouvy který buď vytiskněte a přiložte do balíku, nebo nám jej můžete zaslat na e-mail: info@pipiobchod.cz.

O přijetí vráceného zboží Vás budeme informovat emailem. Peníze za zboží Vám budou vráceny v termínu do 14 -ti kalendářních dní.

 

REKLAMACE

Víme, že reklamace zboží je obtěžující nepříjemnou záležitostí, proto se budeme snažit vše vyřešit co nejrychleji.

Jak postupovat při reklamaci?

Zboží byste měli reklamovat bezprostředně po tom, co vadu zjistíte. Zboží zabalte a zašlete zpět na adresu: Šárka Jasná, Novopackého 238, 503 15 Nechanice . Reklamované zboží nezasílejte na dobírku! K zásilce přiložte kopii nebo originál faktury.

Pro reklamaci můžete využít náš formulář Formulář Reklamační list, který buď vytiskněte a přiložte do balíku, nebo nám jej můžete zaslat na e-mail: info@pipiobchod.cz.

O přijetí a vyřízení reklamace  Vás budeme informovat e-mailem.

 

 

 

 

 

 

Číst článek
Zásady zpracování osobních údajů

SPRÁVCE OSOBNÍCH ÚDAJŮ

OSVČ – Šárka Jasná, fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona nezapsaná v obchodním rejstříku se sídlem: Novopackého 238, 503 15 Nechanice, IČ: 22503587, telefon: +420 725 384 985, e-mail: info@pipiobchod.cz dále jen jako „Správce“ či „Správce osobních údajů“.

Provozující e-shop na webových stránkách www.pipiobchod.cz

Pro poskytování prodeje zboží a provoz našich webových stránek zpracováváme některé osobní údaje. Zpracování osobních údajů upravuje zejména nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických sobo v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) („GDPR“)

 

ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Jaké vaše osobní údaje zpracováváme a k jakému účelu?

Zpracováváme pouze osobní údaje, které nám poskytujete v souvislosti se zájmem o naše produkty a jejich koupi, resp. uzavření smlouvy o koupi zboží (např. v rámci objednávky z e-shopu, návštěva webové prezentace, registrace do zákaznického účtu apod.). Jde o osobní údaje obecné kategorie, zejména identifikační a kontaktní údaje. Více informací ke konkrétním účelům níže:

  1. Nákup zboží na e-shopu, dodání zboží - uzavření a plnění smlouvy - Tyto údaje jsou nutné pro uzavření a plnění smlouvy, fakturaci, dodání zboží, vyřízení reklamace a další účely vyplývající ze zákona. Jedná se zejména o tyto údaje: Jméno a příjmení, kontaktní nebo doručovací adresa, e-mail, telefon, číslo bankovního účtu, historie objednávek. Osobní údaje k těmto účelům jsou uchovávány po dobu nezbytně nutnou pro splnění dalších právních povinností vyplývajících ze zákona a/nebo ze smluvního vztahu – lhůty potřebné pro reklamaci 2 roky, fakturace 5 let, archivace 10 let, promlčecí lhůta 3 roky.
  1. Registrace do zákaznického účtu - K tomuto účelu zpracováváme následující osobní údaje: Jméno, příjmení, kontaktní nebo doručovací adresa, e-mail, telefon, historie objednávek a údaje o zakoupeném zboží. V případě, že zrušíte svůj zákaznický účet, budou vaše osobní údaje zpracovávány ještě po dobu nezbytně nutnou ke splnění dalších právních povinností – lhůty potřebné pro reklamaci 2 roky, fakturace 5 let, archivace 10 let, promlčecí lhůta 3 roky.
  1. Zasílání newsletterů (obchodní sdělení) - Pokud jste udělili souhlas s marketingovým oslovením prostřednictvím e-mailu (novinky, informace o produktech, akcích, apod.), bude zpracování osobních údajů pro tento účel probíhat po dobu 3 let, nebo do té doby, dokud souhlas neodvoláte. Odhlášení je možno provést v nastavení služby, pro kterou jste se k odběru takovýchto sdělení zaregistrovali, popřípadě e-mailem na info@pipiobchod.cz. Po odvolání vašeho souhlasu nebo po uplynutí lhůty uděleného souhlasu budeme váš souhlas uchovávat ještě po dobu 3 let promlčecí lhůty.

 

FORMA ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ A PŘÍSTUPY K NIM

Pro zabezpečení vašich osobních údajů byla přijata vhodná organizační a technická zabezpečení vycházející z GDPR včetně řízení přístupů k osobním údajům. Vaše osobní údaje budou uchovávány jak elektronicky, tak písemně. Vaše osobní údaje zpracováváme pouze na území Evropské unie.

 

PŘÍJEMCI OSOBNÍCH ÚDAJŮ – ZPRACOVATELÉ

Vaše osobní údaje jsou užívány výhradně pro naše interní potřeby. V rozsahu, jaký je nutný pro splnění smlouvy nebo dalších povinností, jsme však oprávněni vaše osobní údaje předávat i dalším osobám, např. dopravcům, dodavatelům cloudových úložišť, osobám zajišťujícím účetní a daňové služby, nebo dalším osobám podílejícím se na splnění smlouvy či našich povinností.

Příjemci osobních údajů jsou osoby:

  • Společnosti podílející se na dodání zboží : Zásilkovna s.r.o., se sídlem Lihovarská 1060/12, Praha 190 00, IČ: 28408306 a společnost PPL CZ s.r.o., se sídlem K Borovému 99, 251 01 Říčany – Jažlovice, IČ: 25194798
  • provozovatel e-shopové platformy Shoptet společnost Shoptet a.s., se sídlem Dvořeckého 628/8, Břevnov, 169 00, Praha 6, IČ 289 35 675
  • Sdílení osobních údajů může probíhat na úrovni platforem Google LLC (Google Ads, Youtube), Meta Platforms (Facebook, Instagram)

 

COOKIES

Cookies jsou textové soubory obsahující malé množství informací, které se při návštěvě našich webových stránek stahují do Vašeho zařízení. Soubory cookies se následně při každé další návštěvě odesílají zpět na webovou stránku nebo jinou webovou stránku, která je rozpozná. Soubory cookies plní různé úlohy, například umožňují efektivní navigaci mezi webovými stránkami, zapamatování si Vašich preferencí a celkově zlepšují zkušenost uživatele. Dokážou také zajistit, aby reklamy zobrazované on-line byly lépe přizpůsobené Vaší osobě a Vaším zájmům. Na webových stránkách používáme následující cookies:

Nezbytné cookies: jsou zapotřebí k provozu webových stránek, umožňují například přihlásit se do zabezpečených částí stránek a další základní funkčnosti stránek. Tato kategorie cookies se nedá zakázat.

Analytické/statistické cookies: umožňují nám například rozpoznat a zjistit počet návštěvníků a sledovat, jak naši návštěvníci používají webové stránky. Pomáhají nám zlepšovat způsob, jakým stránky fungují, například tak, že umožňují uživatelům snadno najít to, co hledají. Tyto soubory spouštíme pouze s Vaším předchozím souhlasem.

Reklamní cookies: používají se ke sledování preferencí a umožňují zobrazit reklamu a další obsah, které nejlépe odpovídají vašemu zájmu a online chování. Tyto soubory spouštíme pouze s Vaším předchozím souhlasem.

Upozorňujeme, že třetí strany (včetně např. poskytovatelů externích služeb) mohou rovněž používat cookies a/nebo přistupovat k údajům shromažďovaným cookies na webových stránkách. Souhlas může být vyjádřen prostřednictvím zaškrtávacího políčka obsaženého v tzv. cookie liště. Soubory cookies můžete i následně v nastavení svého internetového prohlížeče odmítnout, nebo si nastavit užívání jen některých.

 

VAŠE PRÁVA V SOUVISLOSTI SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Ve vztahu ke svým osobním údajům máte následující práva:

  • právo na informaci o zpracování osobních údajů
  • právo na přístup k osobním údajům a jejich editaci
  • právo na výmaz osobních údajů (právo být „zapomenut“) v případech, kdy pominul účel/lhůta zpracování osobních údajů
  • právo na omezení zpracování osobních údajů
  • právo požadovat přenesení osobních údajů
  • právo vznést námitku či stížnost proti zpracování osobních údajů v určitých případech,
  • právo svůj souhlas se zpracováním osobních údajů (pro marketingové účely) kdykoli odvolat
  • právo obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů na posta@uoou.cz v případě, že budete mít podezření na protiprávní zpracování svých osobních údajů

 Tyto podmínky jsou účinné od 1. 3. 2025

Číst článek
Všeobecné obchodní podmínky

OSVČ – Šárka Jasná, fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona nezapsaná v obchodním rejstříku

se sídlem: Novopackého 238, 503 15 Nechanice

identifikační číslo: 22503587, neplátce DPH

telefon: +420 725 384 985

číslo bankovního účtu: 3279563014/3030

adresa pro doručování elektronické pošty: info@pipiobchod.cz

(dále jako „prodávající“)

 

1. OBECNÁ USTANOVENÍ
1.1.   Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jako „obchodní podmínky“) platí pro nákup v internetovém obchodě prodávajícího provozovaném na internetové adrese www.pipiobchod.cz,  přičemž blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího.
 
1.2.   Veškeré smluvní vztahy mezi prodávajícím a kupujícím se řídí právním řádem České republiky, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem (dále jako „OZ“) a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
1.3.   Kupujícím je každý návštěvník internetového obchodu, bez ohledu na to, či jedná jako spotřebitel nebo jako podnikatel (dále jen „kupující“).
1.4.    Spotřebitelem se rozumí každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s prodávajícím nebo s ním jinak jedná (dále jako “spotřebitel”).
1.5.    Podnikatelem je osoba, která není spotřebitelem. Za podnikatele se považuje také každá osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele (dále jen „podnikatel“).
1.6.    Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám. Tyto náklady se neliší od základních sazeb dle podmínek operátora kupujícího (prodávající si neúčtuje žádné další poplatky).
1.7.   Odesláním objednávky kupující potvrzuje, že se před uzavřením kupní smlouvy seznámil s těmito obchodními podmínkami, jejichž součástí jsou dokumenty Způsoby dopravy a platby a že s nimi výslovně souhlasí, a to ve znění platném a účinném v okamžiku odeslání objednávky. Ustanovení odchylná od těchto obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě a mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek.
1.8.   Veškerá prezentace zboží umístěná v katalogu internetového obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. 
 
 
2. UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY
2.1.   Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím je vymezen příslušnými právními předpisy a kupní smlouvou, jejíž součástí jsou i tyto obchodní podmínky.
2.2.   Návrhem na uzavření kupní smlouvy je vytvořená a odeslaná objednávka kupujícím. Kupní smlouva je uzavřena doručením potvrzení o přijetí objednávky kupujícímu, které prodávající odešle kupujícímu elektronickou poštou na adresu, kterou kupující uvedl v objednávce.
2.3.   Před odesláním objednávky má kupující možnost měnit údaje, které do objednávky uvedl. Kupující má povinnost všechny údaje, které při vytváření objednávky uvedl před odesláním objednávky řádně zkontrolovat. Kupující má povinnost poskytnout prodávajícímu všechny informace správně a pravdivě. Informace, které kupující v objednávce uvedl, bude tedy prodávající považovat za správné a pravdivé.
2.4.   Objednávku kupující odešle prodávajícímu kliknutím na tlačítko „Objednat s povinností platby“. Před stiskem tlačítka musí kupující potvrdit Seznámení se a souhlas s těmito Všeobecnými obchodními podmínkami, jinak nebude možné objednávku dokončit. K potvrzení a souhlasu slouží zatrhávací políčko.
2.5.   Uzavřením kupní smlouvy vzniká prodávajícímu závazek odevzdat zboží kupujícímu a umožnit mu nabýt vlastnické právo ke zboží. Kupujícímu vzniká závazek zboží převzít a zaplatit prodávajícímu kupní cenu. V případě, že nastane jakýkoliv důvod, pro který prodávající nebude moci objednávku potvrdit, bude prodávající kupujícího kontaktovat a odešle kupujícímu nabídku na uzavření kupní smlouvy v pozměněné podobě oproti objednávce. Kupní smlouva bude v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy pozměněnou nabídku kupující prodávajícímu potvrdí.
2.6.   Prodávající je oprávněn od již uzavřené kupní smlouvy odstoupit kdykoliv před dodáním zboží, pokud není schopen dodat kupujícímu zboží, protože dojde k poškození zboží před jeho odesláním, nebo zboží není schopen dodat v přiměřené lhůtě, zboží se již nevyrábí či nedodává a v případě, že vyjde najevo, že kupující porušil již dříve uzavřenou kupní smlouvu s prodávajícím.
2.7.   V případě, že kupující již cenu zboží uhradil, prodávající vrátí kupujícímu peněžní prostředky za nedodané zboží zpět a to včetně nákladů na dopravu, pokud mělo být toto nedodané zboží dopravováno samostatně.
 
 
3. UŽIVATELSKÝ ÚČET
3.1.   Na základě registrace kupujícího provedené na e-shopu může kupující přistupovat do svého Uživatelského účtu. Při registraci do Uživatelského účtu má kupující povinnost uvést správně a pravdivě všechny zadávané údaje a v případě změny je aktualizovat.
3.2.   Přístup k Uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující má povinnost zachovávat mlčenlivost a přístupové údaje nikomu neposkytovat. Prodávající nenese odpovědnost za případné zneužití zákaznického účtu třetími osobami .
3.3.   Prodávající může Uživatelský účet zrušit, a to zejména v případě, pokud kupující poruší své povinnosti dle smlouvy. Uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení.
 
 
4. SPECIFIKACE ZBOŽÍ A CENA ZBOŽÍ, PLATEBNÍ A DODACÍ PODMÍNKY
4.1.   Cena zboží a údaje o hlavních vlastnostech zboží jsou u každého zboží uvedeny přímo v e-shopu.
4.2.   Cena zboží nezahrnuje případné poplatky za dopravné, dobírečné a způsob platby, které jsou uváděny až v rámci tzv. nákupního košíku, a jejichž výše se odvíjí od volby kupujícího.
4.3.   Kupní cena zboží je uvedena v každém návrhu objednávky a kupní smlouvě. V rámci návrhu objednávky je též uvedena cena za dopravu, případně podmínky, kdy je doprava zdarma.
4.4.   Způsob úhrady kupní ceny a způsob dodání zboží bude sjednán v kupní smlouvě, a to v návaznosti na volbu kupujícího učiněnou v objednávce. Všechny nabízené způsoby dodání, jejich aktuální podmínky a ceny a možnosti platby jsou uvedeny ZDE v dokumentu Způsoby dopravy a platby
4.5.   Doba doručení zboží vždy závisí na jeho dostupnosti a na zvoleném způsobu doručení a platby. Zboží, které je skladem odesíláme následující den po obdržení platby za zboží, nebo v případě platby na dobírku následující den po obdržení objednávky.
4.6.   Prodávající má povinnost dodat kupujícímu zboží v množství, jakosti a provedení, jak je ujednáno v kupní smlouvě.
 
 
5. NABYTÍ VLASTNICKÉHO PRÁVA, PŘEVZETÍ ZBOŽÍ A PŘECHOD NEBEZPEČÍ ŠKODY
5.1.   Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího až poté, co kupující zaplatí celkovou cenu a zboží si převezme.
5.2.   Faktura bude fyzicky přiložena ke zboží, nebo zaslána po uhrazení celkové ceny kupujícímu v elektronické podobě na e-mailovou adresu, kterou kupující uvedl v objednávce.
5.3.   Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat jakákoliv práva kupujícího, včetně práv z vadného plnění. Dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy spotřebitelem ve 14-ti denní lhůtě dle § 1829 odst.1 OZ, je spotřebitel povinen poskytnuté dárky vrátit společně se zakoupeným zbožím prodávajícímu.
5.4.   Po převzetí zboží od dopravce má kupující povinnost zkontrolovat neporušenost obalu zboží a v případě jakýchkoli závad tuto skutečnost neprodleně oznámit dopravci i prodávajícímu. V případě, že došlo k závadě na obalu, která svědčí o neoprávněné manipulaci a vstupu do zásilky, není povinností kupujícího zboží od dopravce převzít.
5.5.   V případě, že kupující poruší svoji povinnost převzít zboží, nemá to za následek porušení povinnosti prodávajícího zboží kupujícímu doručit. Zároveň to, že kupující zboží nepřevezme, není odstoupení od kupní smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím. Prodávajícímu v takovém případě vzniká právo od kupní smlouvy odstoupit z důvodu podstatného porušení kupní smlouvy kupujícím.
5.6.   Pokud je z důvodů vzniklých na straně kupujícího zboží doručováno opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo v kupní smlouvě dohodnuto, je povinností kupujícího nahradit prodávajícímu náklady s tímto opakovaným doručením spojené. Platební údaje pro zaplacení těchto nákladů prodávající zašle kupujícímu na e-mailovou adresu uvedenou v kupní smlouvě a jsou splatné 14 dnů od doručení e-mailu.
5.7.   Nebezpeční škody na zboží přechází na kupujícího v okamžiku, kdy ho převezme. Přechod nebezpečí škody na zboží pro kupujícího znamená, že od tohoto okamžiku ponese veškeré důsledky spojené se ztrátou, zničením, poškozením či jakýmkoli znehodnocením zboží.
 
 
6. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ, REKLAMACE
6.1.   Ustanovení tohoto článku se vztahují jen na kupujícího, který je spotřebitelem, tedy osobou kupující zboží mimo rámec své podnikatelské činnosti. Práva a povinnosti ohledně práv z vadného plnění, je-li kupující spotřebitelem, se řídí občanským zákoníkem a zákonem o ochraně spotřebitele.
6.2.   Prodávající odpovídá spotřebiteli za to, že zboží při převzetí nemá vady, odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakosti, funkčnosti či jiným ujednaným vlastnostem, je vhodné k účelu k němuž se obvykle používá, je dodáno s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití, a tam, kde se to rozumně očekává včetně návodu k montáži nebo instalaci, odpovídá jakostí nebo provedením vzorku nebo předloze, které prodávající spotřebiteli poskytl před uzavřením smlouvy.
6.3.   Projeví-li se vada zboží v průběhu jednoho roku od převzetí spotřebitelem, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí, ledaže to povaha zboží nebo vady vylučuje. Tato doba neběží po dobu, po kterou spotřebitel nemůže zboží užívat, v případě, že vadu vytkl oprávněně.
6.4.   Právo z vadného plnění spotřebiteli nenáleží, pokud vadu sám způsobil. Vadou zboží není opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním nebo u použitého zboží opotřebení odpovídající míře jeho předchozího používání.
6.5.   Spotřebitel může vytknout vadu, která se na zboží projeví v době dvou let od převzetí.
6.6.   V případě, že má zboží vadu, má spotřebitel právo:
  1.  a) na dodání nového zboží bez vady, případně dodání chybějících částí zboží
  2.  b) odstranění vady opravou zboží, ledaže by byl zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým způsobem nepřiměřeně nákladný, což se posoudí zejména s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by věc měla bez vady, a to, zda může být druhým způsobem vada odstraněna bez značných obtíží pro spotřebitele.
6.7.   Prodávající může odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by věc měla bez vady.
6.8.   Spotřebitel může požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od smlouvy, pokud:
  1.  a) prodávající vadu odmítl odstranit nebo ji neodstranil v souladu s § 2170 odst. 1 a 2 OZ,
  2.  b) se vada projeví opakovaně,
  3.  c) je vada podstatným porušením smlouvy, nebo
  4.  d) je z prohlášení prodávajícího nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných  obtíží pro spotřebitele.
6.9.   Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy, je-li vada zboží nevýznamná.
6.10. Práva z vadného plnění spotřebitel uplatní zasláním, případně osobním doručením reklamovaného zboží na adresu prodávajícího: Šárka Jasná, Novopackého 238, 503 15 Nechanice. Pro reklamaci může spotřebitel využít vzorový Formulář Reklamační list.
6.11. Prodávající je povinen reklamované zboží přijmout a vystavit spotřebiteli písemné potvrzení, ve kterém uvede datum, kdy spotřebitel reklamaci uplatnil, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje a kontaktní údaje spotřebitele pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.
6.12. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena a spotřebitel o tom musí být informován nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě.
6.13. Prodávající je povinen vydat spotřebiteli potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy, a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. 
 
 
7. PRÁVO SPOTŘEBITELE ODSTOUPIT OD KUPNÍ SMLOUVY
7.1.  Ustanovení tohoto článku se vztahují výhradně na kupujícího, který je spotřebitelem, tedy osobou kupující zboží mimo rámec své podnikatelské činnosti.
7.2.  Spotřebitel má právo bez uvedení důvodu od kupní smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dnů. Lhůta podle běží ode dne převzetí zboží nebo převzetí posledního kusu zboží, objedná-li spotřebitel v rámci jedné objednávky více kusů zboží, které jsou dodávány samostatně. Lhůta pro odstoupení se považuje za zachovanou, pokud spotřebitel v jejím průběhu odešle prodávajícímu oznámení, že od kupní smlouvy odstupuje. Pro odstoupení od smlouvy může spotřebitel využít náš vzorový Formulář pro odstoupení od smlouvy
7.3.  Odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, zašle nebo předá prodávajícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od kupní smlouvy, zboží, které od něho obdržel (lhůta je zachována, pokud spotřebitel odešle zboží před jejím uplynutím). Náklady na vrácení předmětného zboží prodávajícímu nese v takovém případě spotřebitel.
7.4. Odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, vrátí mu prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od kupní smlouvy všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání zboží, které od něho na základě kupní smlouvy přijal. Prodávající vrátí peněžní prostředky spotřebiteli buď zasláním na bankovní účet, ze kterého byla platba za zboží připsána, případně na účet, který spotřebitel uvedl ve formuláři Odstoupení od smlouvy, nebo prostřednictvím platební brány Shoptet Pay. Prodávající vrátí spotřebiteli přijaté peněžení prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím spotřebitel souhlasil a pokud mu tím nevzniknou další náklady. 
7.5. Jestliže spotřebitel zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí prodávající spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.
7.6. Prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než obdrží zboží, nebo než mu spotřebitel prokáže, že zboží odeslal zpět.
7.7. Spotřebitel odpovídá prodávajícímu pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné k tomu, aby se seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.
7.8. Spotřebitel může od kupní smlouvy odstoupit také v případě, je-li prodávající v prodlení se zasláním zboží a nesplní-li prodávající svoji povinnost ani v dodatečné přiměřené lhůtě, kterou mu spotřebitel poskytl.
 
 
8. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ, ARCHIVACE KUPNÍ SMLOUVY
8.1. Kupní smlouvy jsou počínaje jejich uzavřením archivovány prodávajícím, a to i po jejich naplnění. Kupní smlouvy jsou archivovány ve formě, ve které byly uzavřeny a přístup k nim má výlučně prodávající.
8.2. Prodávající není oprávněn zpřístupnit kupní smlouvy třetím osobám, s výjimkou případné zákonné povinnosti takového zpřístupnění.
8.3. Zpracování osobních údajů se řídí dokumentem “Zásady zpracování osobních údajů“.
 
 
9. ŘEŠENÍ SPOTŘEBITELSKÝCH SPORŮ
9.1. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1, IČ: 00020869, internetová adresa: www.coi.cz.
9.2. Platforma pro řešení sporů on-line dle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES, internetová adresa: http://ec.europa.eu/consumers/odr.
9.3. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES.
9.4. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění, živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele.
 
 
10. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
10.1. Tyto obchodní podmínky a kupní smlouva se uzavírají v českém jazyce.
10.2. Prodávající je oprávněn obchodní podmínky kdykoliv změnit. Pro konkrétní kupní smlouvu však platí obchodní podmínky platné ve znění účinném k okamžiku odeslání objednávky.
10.3. Obchodní podmínky jsou nedílnou součástí kupní smlouvy.
10.4. Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 1. 3.2025.
Číst článek
4 položek celkem