Vrácení zboží a reklamace
VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Pokud Vám objednané zboží z nějakého důvodu nevyhovuje či nesplňuje Vaše představy, můžete ho dle zákona do 14-ti dnů od převzetí vrátit. V
Jak postupovat?
Zboží, které chcete vrátit pečlivě zabalte a zašlete zpět na adresu: Šárka Jasná, Novopackého 238, 503 15 Nechanice. Vrácené zboží nezasílejte na dobírku! K zásilce přiložte kopii nebo originál faktury.
Pro vrácení zboží můžete využít náš Formulář pro odstoupení od smlouvy který buď vytiskněte a přiložte do balíku, nebo nám jej můžete zaslat na e-mail: info@pipiobchod.cz.
O přijetí vráceného zboží Vás budeme informovat emailem. Peníze za zboží Vám budou vráceny v termínu do 14 -ti kalendářních dní.
REKLAMACE
Víme, že reklamace zboží je obtěžující nepříjemnou záležitostí, proto se budeme snažit vše vyřešit co nejrychleji.
Jak postupovat při reklamaci?
Zboží byste měli reklamovat bezprostředně po tom, co vadu zjistíte. Zboží zabalte a zašlete zpět na adresu: Šárka Jasná, Novopackého 238, 503 15 Nechanice . Reklamované zboží nezasílejte na dobírku! K zásilce přiložte kopii nebo originál faktury.
Pro reklamaci můžete využít náš formulář Formulář Reklamační list, který buď vytiskněte a přiložte do balíku, nebo nám jej můžete zaslat na e-mail: info@pipiobchod.cz.
O přijetí a vyřízení reklamace Vás budeme informovat e-mailem.